משקלים

המבחר בתחום המשקלים המוצג לפניכם כבעלי רשתות לשיווק מזון או מעדניה שכונתית הוא ענק, ויותר מדי אפשרויות יכולות לגרום לבלבול. האם ללכת על הזול מהמזרח, או שמא לבחור דווקא במקבילה הגרמנית? האם דרוש לכם משקל חכם או דיגיטלי? האם אתם זקוקים למשקלים מדגמים שונים עבור בשרים וירקות? עצרו ונשמו עמוק. שרפשטיין פתרונות קמעונאיים כאן כדי לעשות לכם סדר בבלגן.

 

משקלים – מי נגד מי?

כאמור, מספר האלטרנטיבות הקיימות בשוק יכול להיות עצום, אבל הצבת סטנדרטים והעדפות מבעוד מועד יפתרו לכם את כל כאבי הראש. בעל עסק שפועל חכם מתחיל בהבנה של צורכי העסק אשר בבעלותו, ושם לנגד עיניו את רצונות הלקוחות המגיעים אליו. הרשימה למטה תפרט למה חשוב לשים לב.

  • תקנים. קל להתפתות לקנות מכשור זול במטרה שלא להוציא יותר מדי כסף. למרות האטרקטיביות במחיר, יכול להיות שאתם קונים ציוד שאינו עומד בתקנים ומסכן אתכם ואת אמינות או אפילו בטיחות העסק שלכם. משקל העומד בתקנים יאושר הן על ידי משרד התמ"ס והן על ידי מכוני התקנים הבינלאומיים.
  • מדבקת כיול מאושרת. גם סממן זה מתקשר למעשה עם נושא התקנים, והוא ההבטחה שהמוצר שרכשתם עבר בהצלחה בדיקות מחמירות.
  • מסכים דיגיטליים. כשם שאנחנו כחברה מתקדמים לעבר מכשירים סלולריים חכמים יותר, תכונה זו גם נצפית בציוד שנרכש עבור רשתות שיווק. המסך הדיגיטלי נוח יותר לשימוש וקל יותר לקריאה.
  • מגוון פונקציות שקילה. הלקוחות שיכנסו לאחד מסניפי הרשת שלכם ירצו לקנות מוצרים במידות משקל שונות הנעות בין גרמים בודדים לקילוגרמים שלמים ואף ליטרים. משקל ורסטילי יעניק לכם יותר אלטרנטיבות.

 

משקלים

 

איך תדעו מהו הדגם בשבילכם?

לכל בית עסק יש דרישות הייחודיות לו. אולי רשת הסופרמרקטים בבעלותכם מוכרת רק פירות, ירקות, ופיצוחים, או שמא מדובר באטליז. עליכם לעשות את שיעורי הבית שלכם בקפידה טרם הקניה על מנת להבין מהם הסטנדרטים מולם תצטרכו להתנהל.

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים