שביעות רצון לקוחות

המשוואה פשוטה. לקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר לקנות בעסק שלכם. בכדי להבטיח שהלקוח ישוב לקנות אצלכם גם בפעם הבאה, אתם צריכים לתת לו חוויה חיובית ככל הניתן. יתרה מכך, לקוח שבע רצון הוא מישהו שמסוגל להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם גם אחרי ביקור אחד בלבד. אין להקל ראש ברושם הראשוני שאתם מותירים על אדם. אותו הביקור יכול להביא לקוחות נוספים למקום כפי שהוא יכול להבריח אותם משם. שביעות רצון הלקוחות צריך להיות בין המטרות המרכזיות שתציבו לעצמכם, ושרפשטיין פתרונות קמעונאיים יכולה לעזור לכם.

 

שביעות רצון לקוחות – איך מושכים לקוחות לחזור אליכם?

כאשר לקוחות מרוצים ממקום כזה או אחר, הם מצביעים ברגליים. על מנת שתוכלו להעניק להם חוויה שתשאיר אותם עם טעם של עוד, אתם צריכים לב למספר נקודות חשובות.

  • מהירות. אם תשאלו את הלקוח הממוצע שלו כמה זמן הוא רוצה להשקיע בקניות, התשובה כמעט תמיד תהיה "כמה שפחות". אותו אדם מחפש לסיים בזריזות את הקניה, ולהתקדם הלאה עם היום שלו. גם השירות האנושי הניתן לו צריך להיות מהיר, ובו זמנית מוקפד ואיכותי.
  • שילוט וסימון. בשביל למנוע בלבול מיותר, הקפידו על שילוט וסימון המוצרים שלו ברורים ונגישים ככל האפשר. הלקוח יהיה מודע למחיר או למבצע אותו העסק מציע לו, ויעשה את הבחירה אם לנצלו.
  • מבצעים אטרקטיביים. מבצע הנו קונספט פשוט. אתם יכולים להציע מוצר מסוים במחיר נמוך מבדרך כלל, או מחיר משתלם למספר פריטים מאותה החברה היצרנית. לקוחות מסוימים שמחפשים מבצעים עשויים להוציא את הכסף שחסכו על מוצרים אחרים.
  • מערכות מתקדמות. הנקודה הזאת מתחברת לזו המתייחסת למהירות, אך גם לאספקטים אחרים. כשם שמערכת מתקדמת תהיה זריזה יותר, היא גם תהיה קלה יותר לשימוש. בהנחה וגם הרשת שלכם פותחת עמדות שירות עצמי, הלקוחות שלא ירצו לחכות בתור לקופה רגילה יעברו לשם. הם יעריכו מערכת שהם יכולים להתנהל מולה באופן עצמאי ובקלות.

 

שביעות רצון לקוחות

התנהלות עסקית נבונה

מאגר הלקוחות שלכם הוא קו החיים של העסק שלכם, כך שאתם אחראים על שביעות רצון לקוחות העסק שלכם. סקרים פשוטים המבקשים מהלקוח לתת ציון לשירות אותו קיבל בקופה או באינטרנט הם דרך מצוינת לאמוד היכן אתם עומדים.

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
קידום ובניית אתרים קידום ובניית אתרים